Monday, October 11, 2010

nyebok jap~

korang2.. lipo suke lah lagu nih! haha.. hom la nyanyi same2.. besh taw! hik4.. huhuhuuhu... :pp

Untuk kali ke seratus lima puluh juta..
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama..
"Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?"
"Apa kau buta? Apa kau pura-pura suka?"

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku

Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
sambil ketawa engkau bilang satu per satu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"Tapi dia nangis tonton cerita Korea"

"Dia mungkin keras bila bersuara"
"Tapi dia jelas, jujur apa adanya"
"Aku lagi kenal dia..."

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya

Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

"Sayang mungkin baran tak kira masa"
"Tapi sayang tahan kalau salah yang saya"
"Sayang mungkin saja keras kepala" "
Tapi sayang manja bila kita berdua"

"Saya kenal sayang saya..."

Buat apa dicerita Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata
Baju ronyok tak apa Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna

Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga

Tapi bisa nangis semata demi senja
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja,
kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua...

*lipo ta pernah post pape.. haha..saje je na kongsi lagi nih.. ta salh kan?? kan? kan?? jangan marah! hehe.. chill frens! (sukati saye la..sape soh invite jd admin! muahaha~)

2 comments:

lipo said...

alorrhh..banyak spelling mistakes lak..

hanim yusra said...

best3!!
huhu..trase2..hihi