Friday, December 3, 2010

LSP

Tanggal 8 Dismber nih,bermula la program LSP yg agak digemari kerana menggangu waktu cuti post-exam...
walau bagaimanapun, akujanji ngan USIM da sain,so kna la follow kan.....

Makluman untuk warga ISA 6th batch diagihkan kepada dua group...
actually sorang je yg duk grup len....
ni list nama berikut



untuk baki yg len nama anda berada di group 47, lokasi : BT 1.7 FPQS
list adalah seperti berikut



jadi buat yang seorg tuh jangan la sedey2 yea....
cm ada lirik lagu ckap "ku kenang mu dalam doaku"
cewah!!!

Harapnya sume dapat manfaat lah daripada program ni, mungkin ada hikmah USIM amik cuti kite ni, cume kite je tak nampak, tapi ALLAH nampak kan.....
Mengadulah kepada-Nya, pasti akan datang jawapan~

Zue

3 comments:

MFZ Diamond Galaxy said...

ko ni.. jgn sebut2.. kang meleleh je air mata dia. =)

lipoo said...

oohh...saya sgt sedihh... asek aku je yg tepinggir.. :((

Zue said...

jgn sedey2...
ingat kempen kite,hehe