Wednesday, December 29, 2010

result dah kuar??

salaaam!!

hurm...
sok dak2 puang akan daftar kolej kediaman satu..
x lupe jugak kepada dak2 laki yg benasib baik...

hurm
dah siap packing??
saya on da way...
hehe
malas tol nak balik..
tahniah kepada ayeen, aina,asiah yang dah sampai nilam...
mule2 saya pun nak blik ..
tp malasla tetibe..
coz x abih kemas lagi..hikhik

result??

hurm..
saya percaya rata2 dak ISA dah cek result kan?
walaupun jap ok jap x ok ewadi tuh..
tp korunk still x berputus ase walau dalam hati ade cuaknye..huhu

papepun result korunk
tahniah saya ucapkan...
tp ingat..
sem 2 ni kite kene rancang awal2 program pemantapan untuk kita seISA...
jangan dok ingat nak men ja..tgok2 movie benti dulu na..
walaupun byk citer2 best dah ade ni..huhu

kepada yg rase pointer x capai target diri tuh...
usaha lagi..
masih ade pluang..
mari kite gerak same2..
gfanding bahu..
tmo putus asa awai2
tuhan x ske camtuh
tuhan sayang kite sume
cube muhasabah ape yg kurang
perbaiki ntuk sem2 seterusnya k?

hurm
saje senanye nak menaip mende nih

k lah
jap2
sape yang same blik ngan saya sila angkat tangan!=)

No comments: