Sunday, April 17, 2011

kata kata saya

salam peperiksaan untuk semua..
selain saya meminta dan brserah pada Dia..
saya juga wajib mnghapuskan dosa saya terhadap sesama manusia juga..
dan terutama kepada teman2 saya yang terdekat..

sebelum ucapan terakhir dari saya saya nukil kan..
teringin sekali saya menyingkap semula memori kita..
yang telah diukir bersama..
selama setahun kita menjadi keluarga..

*susah lah na upload gune Blogger yang version lame.. hehe
bia la saya bercerita kat Blog saya..
feel free.. bace lah nanti.. :)

terus kan dengan kata2 terakhr saya..
saya dah foward msej kat semua..
tapi hanya beberapa sahabat yang respon..
alhamdulillah..
saya tahu masih ada yang prihatin..
mungkin sahabat yang laen sibuk menghabiskan sisa2 study mereka,.. :)

terlalu peribadi ucapan2 yang saya ingin sampaikan..
so..eloklah rasa nya saya teruskan di halaman saya sendiiri..
maaf dan ampun buat semua..
mari menuju kejayaan. :)
salam sayang..

No comments: